My thoughts

/The pleasure is in the simple things/

Thursday, July 27, 2006

Разнообразие в един монотонен свят

Обикновено чета написаното в блоговете на приятелите ми и затова съм се убедила, че често много незначителни, глупави и несериозни неща ни карат да се замислим по сериозни теми. Например често реклами, направени единствено с комерсиалната цел да си купим някакво глупаво безалкохолно провокират мислите ни към дълбоки разсъждения. Същото се случи и с мен, снощи, докато течеше "Ало, къщата" или нещо подобно. Водещата стои, приказва си сама, повтаря по сто пъти условията на играта, пак стои, отвреме на време изтърсва някоя пълна глупост. Ако ще срещу 200 000 седмична заплата пак не бих водила такова предаване - след първия път направо ще се чувствам като парцал от изтощение, празни приказки и глупости, как издържа всяка вечер не знам - или тази игра й е напълно на интелектуалното ниво и притежава едно от онези ограничени съзнания, които толкова ненавиждам, или просто има железни нерви, аз не бих издържала и 20 минути. Но това, заради което всъщност започнах този пост беше чувството за...сивота. Всеки ден едно и също, всеки ден си все същия, все същите хора, все същия живот, все същите задължения, все същите развлечения. Обикновено хората не се замислят колко еднакви са дните им - винаги търсят различното и си въобразяват, че живота им е разнообразен, но не е така. Затова и всяка, дори дребна промяна ни радва и си мислим, че сме се отскубнали...да бе. Въпреки, че се заблуждаваме, различното винаги ни дава едно неописуемо чувство за свобода, че не сме част от стадото, че все пак сме оригинални и единствени. Преди хората са се борели да бъдат еднакви, всички да бъдат добре облечени, с маниери и т.н. В днешното объркано общество, в което всеки има различно мнение за "допустимото поведение" все повече и повече индивиди решават, че могат изобщо да не бъдат част от "общество" и търсят всевъзможни пътища към оригиналността и единтичността. Някои я намират в специфичен стил на обличане, в странна прическа или бижу, други - в самия си начин на живот и принципи. Да - всички сме различни, но никога не достатъчно. Искаме или не винаги ще приличаме по нещо на останалата част от човечеството и нямаме особен избор. Но шантавата прическа е добро решение. ;)
А вие в какво търсите различното?

3 Comments:

  • At 6:22 AM, Blogger Unknown said…

    Много истина има в постата ти...
    Какво различно търся за себе си ли... Ами старая се да съм себе си и това е крайно различно от всички останалите... Сега като се замисля, аз даже не търся различното... аз търся интересното, екстремното и щурото, но не бих казала различното... ^^

     
  • At 6:54 AM, Blogger zory said…

    ми аз обичам значки... и разни игли.. и да си драскам по ръцете... но тва го избива на депресантско май май

     
  • At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    ми аз търся по скоро забавното!пънк стила на обличане е супер подходящ за хората с въображение,които искат да са "различни"!

     

Post a Comment

<< Home