My thoughts

/The pleasure is in the simple things/

Friday, July 07, 2006

Различен ден, различни преживелици

Днес най-сетне пуснах писмото, само дето съм напълно убедена, че съм объркала здраво нещо. Първо не съм сигурна за пощенския код, пък и за адреса, който ми дадоха, но сигурно поне той е верен. Както и да е, пуснах запечатания плик с марка и то май във вярната пощенска кутия, така че чакам да го подхване вятъра.
Следобед ходихме на кино и гледахме "Джордж и последния дракон". На мен ми хареса, приятен. Не бих казала, че е "жесток", "велик", "невероятен", "върха" и т.н., но си заслужава парите. Разбира се има малко клишета, малко странности, малко разчупвания, малко приключения, малко ужасии, малко романтика и т.н. Най-забавното беше накрая, когато даваха какви простотии са свършили по време на снимките(напр. когато бяха на средата на любовна сцена един кон отзад се изхождаше).
Като цяло доста се разходихме и НЕ дупчихме билети. Да се метнат от някъде, скоро ще ми е по-евтино да си хвана такси, от колкото да пътувам с гадния, шумен, мръсен, задушен, претъпкан и бавен градски транспорт. Кулминацията беше когато преди няколко дни една ватманка посъветва пътниците да държат вратите, за да има въздух трамвая и да могат да тръгнат. И толкова малко пари за този лукс...
ПП: напоследък се замислям какъв ми е стила на писане? Странен, забавен, дълбокомислен или просто...глупав.

1 Comments:

  • At 2:38 PM, Blogger zory said…

    Ради ако си пускала писмото до Тонито, адреса е точен, аз й пратих успешно едно :Р
    Иначе се радвам за филма, аз съм го гледала, много е велик <3
    А за градския трансторт нямам думи.. Пък стила ти не мога да го определя.. интересен да речем :Р

     

Post a Comment

<< Home